سری از محصولات صوتی Signature Series

سری از محصولات صوتی  Signature Series این مجموعه که در کل Signature Series نامیده می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که حداکثر کیفیت صدا را برای دوستداران موسیقی فراهم کند. سونی با در پیش گرفتن رویکردی نامتعارف در طراحی، بهترین مواد و ساختار را برای این مجموعه در نظر گرفته است.
واکمن NW-WM1Z  : دارای بدنه جدید مسی خالی از اکسیژن و روکش طلایی است که اکسیداسیون و مقاومت تماسی را کم کرده و تداخل مغناطیسی را به مینیموم می‌رساند. این واکمن دارای یک مدار دو ساعتی است که در هر تنظیمات صدایی، کیفیت عالی صوت را ایجاد می‌کند. مدل WM1A مشابه همین مدل بوده، ولی روکش طلا ندارد. WM1A ارزانتر بوده و چند ماه بعد روانه بازار می‌شود. هر دو مدل برای کاهش نویز، مدارهای جدای دیجیتال و آنالوگ دارند.
هدفون MDR-Z1R  :  این هدفون دارای گنبد ۷۰ میلی‌متری ساخته شده از منیزیوم و دارای درایور HD است که گسترده‌ترین پاسخ فرکانسی ممکن را دارد (تا ۱۲۰ کیلوهرتز). این هدفون دارای یک دیافراگم LCP پوشیده از آلومینیوم و مگنت قدرتمند نئودیمیومی است که ولوم بیشتر، افت سیگنال کمتر و صدای طبیعی‌تر را تضمین می‌کند.
آمپلی‌فایر هدفون TA-ZH1ES : مدار آمپلی‌فایر ترکیبی (Hybrid Amplifier Circuit) که از آمپلی‌فایر دیجیتال S-Master HX و یک آمپلی‌فایر آنالوگ تشکیل شده، اعوجاج کمی ایجاد کرده و کیفیت صدا را به خوبی حفظ می‌کند.