معرفی تلویزیون های فوق باریک سونی، باریک تر از اکسپریا

معرفی تلویزیون های فوق باریک سونی، باریک تر از اکسپریا

سونی علاوه بر معرفی تلویزیون های اندروید، از نسل جدید تلویزیون‌های فوق‌العاده باریک خود رونمایی کرد. تلویزیون‌های جدید سونی حتی از تلفن‌های اکسپریا نیز باریک‌تر شده‌اند!
سونی تلویزیون جدیدی را از خانواده‌ی براویا رونمایی کرد که تنها 4.9 میلی‌متر ضخامت دارد. این تلویزیون‌ از طراحی زیبایی بهره می‌برد. تلویزیون‌های جدید براویا که در سری X9000C روانه‌ی بازار شدند از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کنند و در سایزهای ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ عرضه می شوند.

سونی در این تلویزیون‌ها از پردازنده‌ی X1 4K بهره برده که قادر است سیگنال‌های 4K از هر ورودی را پردازش کرده و کیفیت تصویر را به روش‌های مختلف ارتقاء دهد. این پردازنده قادر است طیف رنگ‌ها را گسترش داده و تصاویر زنده‌تر و جذاب‌تری را ارائه کند.

تلویزیون‌های سونی از فناوری Trilumons پشتیبانی می‌کنند  و علاوه بر آن‌ها، کاربران می‌توانند با خرید این تلویزیون‌ها از سرویس PlayStation Now بهره ببرند. با این سرویس کاربر می‌تواند بیش از ۲۰۰ بازی پلی‌استیشن را بدون نیاز به خرید هیچ‌گونه‌ کنسولی و تنها از طریق خود تلویزیون و یک دسته‌ی DualShock اجرا کند. بازی‌ها بر روی سرورهای سونی اجرا شده و بر روی تلویزیون استریم می‌شوند.

تمام تلویزیون‌های جدید براویا بر روی پلتفرم اندروید تی‌وی کار می‌کنند این بدین معنا است که علاوه بر وب‌گردی و اجرای برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی، امکان کنترل تلویزیون از طریق دستورات صوتی نیز وجود دارد.